Ik blog nu ook voor Gift Avenue!

Vanaf heden ben ik een van de vaste foodblogsters bij Gift Avenue! Om de 14 dagen zie je een nieuwe blog van me verschijnen op deze toffe website.

'Wat is Gift Avenue?' hoor ik sommigen onder jullie al denken. Wel, ik citeer even van op hun website: 'Gift Avenue is de eerste online 3D winkelstraat in Nederland, waar het ouderwetse winkelen en webshoppen samenvloeien.' Wat het precies inhoudt kan je natuurlijk zelf gaan ontdekken! En naast winkelen kun je er dus ook leuke blogs lezen, onder andere die van mij.

Iedere week staat Gift Avenue in het teken van een ander thema. Ik dien me niet per sé aan deze thema's te houden, maar het vormt natuurlijk wel een uitdaging om dat zo vaak mogelijk wél te doen. Wat dacht je bijvoorbeeld van het thema 'prinsjesdag'... Als Belgische heb ik daar natuurlijk niet veel mee, maar ik zal er wel wat rond verzinnen.

Voor mijn eerste Gift Avenue-blog kreeg ik als thema 'vaderdag'.
Als je op de foto hieronder klikt, zie je het resultaat.

Reacties

Populaire posts