Aankondiging: mijn tweede blogje!

Misschien weten jullie het al, misschien ook niet maar ik heb eerder dit jaar een boek uitgebracht over mijn zoontje met autisme.  Ik bracht het uit in eigen beheer via de website van UniBook.  Je hebt dan wel een echt boek, maar in principe kan iedereen op die manier een boek uitbrengen en het publiek dat je bereikt is sowieso beperkt. 
Ik heb dus op goed geluk mijn bundel opgestuurd naar twee uitgeverijen en vorige maand kreeg ik schitterend nieuws: er is er een die met mij in zee wil gaan!  In het najaar komt 'Zoon met een gebruiksaanwijzing' uit via de uitgeverij en zal het boek dus in iedere boekenwinkel te vinden zijn!  Joepie!

Ondertussen dient er natuurlijk nog vanalles te gebeuren.  Tegen begin januari dien ik mijn uiteindelijke versie klaar te hebben.  Ik moet namelijk hier en daar nog iets veranderen aan het huidige werk en er komen nog wat stukjes bij.  En dan wordt het nog door heel wat verschillende mensen nagelezen, bespreken we wat er op de cover komt enzovoort... Spannende tijden dus!

Voor wie graag mee wil volgen hoe mijn 'uitgeef-avontuur' verloopt en voor wie graag nu en dan een boeiende anekdote over mijn zoon wil lezen, heb ik een nieuwe blog gemaakt.

Ga gerust eens kijken op http://zoon-met-een-gebruiksaanwijzing.blogspot.com/
Als je een Google account hebt kan je op die manier volgen, maar je kan ook je e-mailadres opgeven zodat je bij iedere update een mailtje ontvangt (dat is ook zo op deze blog trouwens :)).

Welkom en veel leesplezier!

Reacties

Populaire posts