Medeblogsters bloggen over mijn boek!


Als je een boek uitgeeft in eigen beheer sta je natuurlijk ook helemaal zelf in voor de promotie. Ik schreef hiervoor om te beginnen twee medeblogsters aan. Of ze het misschien zagen zitten om een stukje over Olala Chocola op hun blog te schrijven? Al gauw kreeg ik ook twee positieve reacties terug. En toen ik gisteravond terug thuis kwam na een deugddoend (en alweer veel te kort) weekendje Londen, bleken beide stukjes ook al meteen online te staan! Jolien en Caroline, jullie zijn fantastisch!!

Bij deze maak ik dus ook heel graag wat reclame voor beide blogs want ze behoren allebei absoluut bij mijn favorieten!!

Joli Gâteau


Sinds kort helemaal vernieuwd (en sommige pagina's nog in opbouw) en nu dus nog knapper! Deze blog is heel overzichtelijk en oogt mooi met de knappe layout en de mooie foto's. Jolien post geregeld nieuwe receptjes van allerlei zoete lekkernijen die ze zelf heeft uitgeprobeerd. Daarnaast deelt ze ook graag haar mening over kookboeken, kookmagazines en andere passies. Haar enthousiaste uitleg bij de recepten en de foto's laten je meteen zin krijgen om alles eens uit te proberen!

Haar recensie van mijn boek vind je HIER.

Carolines blog

Toen ik voor het eerst op deze blog kwam was ik meteen verkocht door die onweerstaanbare foto's. Caroline tovert de heerlijkste gerechtjes uit haar keuken en manlief maakt er de prachtigste foto's van. Een ideale combinatie! Ze is zowel gebeten door het bak- als door het kookvirus en blogt dus over heel uiteenlopende gerechtjes... Voor ieder wat wils. Onderaan plaatst ze er telkens ook haar eigen bevindingen en/of enkele tips bij. Heel tof!

Haar recensie van mijn boek vind je HIER.

Reacties

  1. Bedankt, Eva! Ik wens je heel veel succes met je boek. Ik hoop dat heel veel mensen het gaan kopen!
    groeten, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai hai Eva,
    Door de pagina op facebook 'creatief met en voor kinderen' volg ik je nu al een tijdje, daarom heb ik je genomineerd voor de Liebster Award.
    Ik hoop dat je het leuk vindt.
    Zie http://www.funandfood.nl/algemeen-general/liebster-award/
    Groetjes,
    maaike aka MissGefreubel (www.funandfood.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe leuk zeg! Bedankt!!! Ik heb hem uiteraard aangenomen en ik heb hem ondertussen al doorgegeven. :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts