Welkom in mijn smulhuisje!

Het moest er natuurlijk eens van komen... al mijn keuken-  (en dan vooral bak-) avonturen vertaald naar een eigen blog.  Vanaf nu kunnen alle geïnteresseerden hier komen aanschuiven voor verslagjes van mijn nieuwe "baksels", uiteraard geïllustreerd met foto's die je -hopelijk- zullen doen watertanden........ Veel lees- en wie weet misschien ook bakgenot!!!

Bij wijze van "teaser" kan ik jullie alvast wat fotootjes meegeven...
Verslagjes, foto's van de bereidingen en recepten volgen ongetwijfeld nog!!!

Allerlei zelfgemaakte pralines:





Chocolade-whiskytruffels:


Weense spritsen:


Boudoirs:



Madeleines:


Drie-kleuren-koekjes:


Mini-cupcakes:


Chocolademuffins:


Macarons met chocolade:




Sachertorte:




... véél om naar uit te kijken dus!! :)


Reacties

  1. Dat ziet er allemaal lekker uit zeg, vooral die sachertorte...hmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Sachertorte staat al op 't menu voor mijn zoontje Lucas z'n verjaardagsfeest met de grootouders! De kinderen gaan naar alle waarschijnlijkheid van kop tot teen vol chocolade hangen (de volwassenen misschien ook wel, haha), maar dat hoort erbij hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man zeg! Wat ziet dat er allemaal lekker uit! Hmmm! Ik kijk uit naar het recept voor macarons en spritskoekjes... want dat zoek ik al eeeeeeuwen!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die komen er zeker nog op hoor... Ga ik binnenkort allebei nog eens maken! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts